TRX

Pieci TRX vingrinājumi basketbolistiem /VIDEO/

TRX® HOME mājas komplekts

Paredzēts efektīvam, profesionālam treniņam mājās vai jebkur citur ārpus fitnesa kluba. Noderēs visiem, kas vēlas nostiprināt muskuļus, uzlabot lokanību un vispārējo ķermeņa veselību.

Apskatīt produktu
12.04.2013

Noskaties šo “nāvīgo” treniņprogrammu basketbolistiem, kas veidota ar mērķi uzlabot kardiovaskulāro izturību un stiprināt dziļos muskuļus.

 Basketbolā sportistu ikdienas treniņa pamatā ir spēka un pliometriskie vingrinājumi, kas uzlabo ātrumu, paātrinājumu un lēciena augstumu. Bez spēka, ātruma un eksplozivitātes basketbolistiem ir nepieciešama arī teicama izturība un spēja ilgstoši atkārtot augstas intensitātes aktivitātes ar minimāliem atpūtas periodiem.

 


TRX piekares treniņš palīdzēs uzlabot augstāk minētās īpašības, kā arī basketbolā nepieciešamo eksplozīvo spēku. Video demonstrē t.s. "piecus starta vingrinājumus", kuru iekļaušana treniņā uzlabos visas spēles kvalitāti.


1. TRX Lunge - izklupiens attīsta vienas kājas spēku, paātrinājumu un palēlinājumu. Vingrinājums uzlabo līdzsvaru, stiprina lielo gūžas muskuli, kā arī iesaista dziļos muguras un vēdera muskuļus.


2. TRX Atomic Pushup - vēdera preses vingrinājums komplektā ar atspiedienu stabilizēs krūšu un plecu joslu, stiprinās dziļos muskuļus, kā arī izaicinās ar augstas intensitātes izturības treniņu.


3. TRX Side Plank – stabilizējošs vingrinājums, kas attīsta sānu, jeb vēdera prese šķērsmuskuļa spēku.


4. TRX Crossing Balance Lunge – šis t.s. "vairākplakņu" vingrinājums noslogo gūžas apvidus muskuļus, kājas un dziļos muskuļus.


5. TRX Power Pull – muguras, plecu un dziļo muskuļu stiprināšana stāvus pozīcijā.

 

 

 

 

 

Šo vingrinājumu kompleksu izveidoja TRX programmu direktors Kriss Frankels, savukārt tā demonstrāciju mēs palūdzām izpildīt basketbola trenerei un arī TRX instruktorei Keisijai Stucmanei. Pavērojiet, kā Kriss izskaidro katru no šiem basketbola specifikācijai piemērotajiem vingrinājumu. Pirms ķeraties pie to izpildes, kā vienmēr kārtīgi iesildieties un izvēlaties savai fiziskajai sagatavotībai piemērotu līmeni.

 

Keisija Stucmane ir TRX instruktore, viņa ceļo pa visu ASV, vadot TRX profesionālās izglītības kursus. TRX savā profesijā viņa izmanto jau vairāk kā trīs gadus – gan kā galvenā trenere Alpenas Bay Athletic klubā, gan kā Alpenas universitātes meiteņu basketbola komandas trenere. Viņas pārziņā ir Amerikas Fitnesa asociācijas un sporta izglītības organizācijas Under Armour's Combine 360 treneru tālākizglītības un sertifikācijas organizēšana. Keisija nodarbojas arī ar profesionālo bodibildingu.

TRX - mēs esam par kustību!

Mēs ticam, ka treniņos ir jābūt kustībai, nevis tikai muskuļiem. Mēs esam radījuši labāko treniņu sistēmu, treniņu programmas un apmācību kursus, lai palīdzētu sasniegt virsotnes, mērķus un rezultātus kādus vien vēlies.