TRX

TRX piekares sistēmas lietošanas seši grēki

TRX® PRO komplekts

Domāts fitnesa profesionāļiem, kas meklē ideālu risinājumu, lai trenētu savus klientus dažādos noslodzes līmeņos jebkurā vietā.

Apskatīt produktu

Ir vairākas lietas no kurām dzīvē ir pieņems izvairīties, piemēram, melni kaķi. Un svešinieki ar konfektēm. Runāt par politiku ar savas jaunās draudzenes vecākiem. Un ir vēl kādas lietas no kurām nepieciešams izvairīties savu treniņu laikā ar TRX treniņu sistēmu. Mēs tos saucam par sešiem TRX grēkiem - lietas, kuras ir jāievēro, lai izvairītos no negadījumiem un pat traumām.

Ikviens TRX instruktors varēs uzreiz nosaukt visus šos sešus TRX grēkus, bet ir nozīmīgi, lai ikviens tos zinātu, ne tikai instruktori. 

 

Tad šie nu ir tie seši grēki (secībai nav nozīme):

 

1.grēks: Vingrojumu sākšana (nepareizi)

Uzsākot katru vingrojumu atrodi pareizo vingrojuma beigu punktu, ķermeņa pozīciju un stabilitāti. 

 

2.grēks: Apstāšanās

Ja gadījies, ka vingrojumu esi sācis pārāk lielā lenķī un jūties noguris, neapstājies kustības vidū. Pielāgo savu ķermeni tādā leņķī, lai vingrojums būtu vieglāks un turpini. 

 

3.grēks: Zāģēšana

TRX nav trīsis. Lai izvairītos no zāģēšanas kustības, balsties uz rokturiem vai kāju cilpām ar vienādu spiedienu. Nekad neļauj rokturiem zāģēties uz priekšu un atpakaļ.

 

4.grēks: Skrāpēšanās

Pildot vingrojumus ar TRX, tā siksnas nedrīkst bersties pret rokām. Lai no tā izvairītos vienkārši pacel rokas nedaudz augstāk. 

 

5.grēks: Atslābums

Ja TRX ir atslābis, tātad arī tu. Siksnām vienmēr ir jābūt nostieptām visu vingrojumu un kustību laikā.

 

6.grēks: Nogurums

Kad jūties noguris, ir daudz grūtāk saglabāt ķermeni vienā līmenī. Balstā guļus, ja gurni ir atslābuši, tad atceries ķermeņa augšdaļu, īpaši vēdera presi un muguru, turi stingri, tas palīdzēs noturēt arī gurnus stingri. 

 

Tie arī ir visi seši TRX grēki. Noskaties video un precīzāk uzzini, kā izlabot visus TRX grēkus. 

 

 

TRX - mēs esam par kustību!

Mēs ticam, ka treniņos ir jābūt kustībai, nevis tikai muskuļiem. Mēs esam radījuši labāko treniņu sistēmu, treniņu programmas un apmācību kursus, lai palīdzētu sasniegt virsotnes, mērķus un rezultātus kādus vien vēlies.